Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
  • search hit 2 of 10
Back to Result List

Elementary School L2 English Teachers’ Language Performance and Children’s Second Language Acquisition - Appendices

  • Der Hauptteil dieser Veröffentlichung steht ebenfalls als elektronische Publikation im Internet kostenfrei (Open Access) zur Verfügung unter: http://dx.doi.org/10.18442/083

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter    Search Google Scholar    frontdoor_oas
Metadaten
Author:Cirsten Carlson
URN:https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:gbv:hil2-opus4-10252
DOI:https://doi.org/10.18442/084
Publisher:Universitätsverlag Hildesheim
Place of publication:Hildesheim
Referee:Kristin Kersten, Nivedita Mani
Document Type:Doctoral Thesis
Language:English
Year of Completion:2020
Publishing Institution:Universitätsverlag Hildesheim
Granting Institution:Universität Hildesheim, Fachbereich III
Date of final exam:2019/09/24
Release Date:2020/03/18
Pagenumber:104
Institutes:Fachbereich III
Licence (German):License LogoCreative Commons - Namensnennung - Nicht kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0